Ebbruc Kbraberk benimde 3-4 gündür var ağrılarım baya bildiğin kasık ağrısı, ilkinde de sadece ağrıdan test yapmıştım öyle öğrenmiştim . Çok normal yani canım, test yapmadım ama inşallah vardır benimde