Ben de biraz önce düştüm. Hafif sağ tarafıma doğru. Doktorumu aradım düşmelerde bir şey olmuyor pek, bebek hareketlerinde azalma ve kanama olursa gelin dedi. 22. hafta ilk gebelik zaten sabahtan akşama kadar hissedemiyorum ki nasıl anlayacağım azalmayı :(