Selam kızlar. Pazartesi kan verdim beta 2.7 çıktı ama rapor da 4 gün sonra tekrar numune isteniyor yazılmış. Bu durumu yaşayıp adeti geciken gebelik oluşan var mııııı. adet 25 Mart🤷♀️Ne yapsam bilemedim gebelik oluşmuş olsa beta yüksek çıkardı diye düşünüyorum. ☺️ Fikirlerinizi alabilir miyiiiim