Hcigdem 33+5 haftalık doğum yaptım 28 Ağustos’ta bebeğimde solunum sıkıntısı oldu makinaya bağlıydı bugün makınadan çıkartmişlar sizce ne zamana çıka bilir yaşayan varmı böyle sıkıntı şimdiden teşekkürler
Deletedmom15257 Hcigdem canim.solunumdan çıkarmışlarsa sonra kuveste çıkarıp 1-2 gun o sekilde takip edilip yolluyorlar
Gokcin Hcigdem canım korkma bende 1 agustos da yaptım doğum solunum sıkıntısı var dedi yaptığım hastanede kuvez yoktu sevk edildi hemen ogün 6 gün kaldi çıkarttılar çok sukur iyi 🙏❤
Gokcin Hcigdem gündüz 12-1 arası akşamda 6-7 arası görebiliyordum birakip gelmek öldürüyordu beni .ama sağlığı için orası daha iyi annesi🙏❤ rabbim şifalar versin🙏 sütunu sagip goturuyormusun yada gidip emziriyormusun?
Deletedmom15257 Ntugba canım valla bugün gördüm hiç değişmemiş gene beslenmeden kestiler serumla besliyorlar takip altında ciğeri tam gelişmemiş solunuma bağlı yani :(
Ntugba Deletedmom15257 kurban olduğum rabbim verir şifasını inşallah canım bu kadar zaman dayandı bundan sonrada dayanır inşallah
DidemDzltaDinel Hcigdem Kuvezde olması mühim değil de beslemeye başladın mi yanı emziriyorsan 2 güne kalmaz çıkar. Ama hala besleyemiyorsan biraz daha bekler
Hcigdem DidemDzltaDinel beslenme hortumu var bugün sabah çıkartılar solunum makınasından emzirmeyorum henüz