Melisakplnn Kızlar doktorum lazeri yasaklafı ama ağdayıda sormaya çekindin 3.5 ayı doldurdum acaba sıkıntı olurmu ?
Fatma-onal Melisakplnn bende ağdaya gidicem ama o kadar korkuyorum ki acısından lazere gidiyordum bırakmak zorunda kaldım
alpereninannesiii Melisakplnn hamileliğimin başından beri yaptırıyorum 37. Haftamda yine yaptırdım bir şey olmadı
Melisakplnn Gulsurmeli ben kanama geçirdim de hemşire agdada kasıyorsumuz dedi biraz bekletin korktum bende ama mecbur artık yani 😂
Rukiye_korkmaz Melisakplnn ben düzenli yaptırıyorum en son 37. Haftada yaptırdım bir sıkıntı olmadı artık doğumdan sonra yaptırıcam
csmaknc Melisakplnn canım ağda hijjeyenik ortamda olduğu sürece en iyis ben şimdilik evde kendim alıyorum ağdayla 5 aylık olduk sürekli yaptığım için çok az çıkıyor bende ama karnım büyüdüğünde kuaförde aldırırım herhalde yapamazsam çünkü 😔
Kubra_elif_ahmet csmaknc Dün koltuk altı bacak için 1buçuk saat net uğraştım 7 ayım bitti karnımdan aşağısını hiç göremedim inan o kadar zor ki acısı falan değil ne aynayla oluyor ne normal yolla 🤷🏻♀️
Gudu Melisakplnn Düşük riskin yoksa yaptırabilirsiniz. Ben 5 aylıktan beri yaptırıyorum. Lazer i bıraktım. Suan cok rahatım.
Miracinannesi_52 Haftadayım ben evde yapıyorum kendim alıştığım için bir sıkıntı olmuyor şükür kuaföre de gidebilirsin zorlanıyorsan
Birkuzucukbeklerken Melisakplnn ilk hamileligimde basindan veri yaptırdım hic bi sikinti yaşamadım canim
Kubra_elif_ahmet csmaknc Aynen ben şahsen kendimi pandaya benzettim bi an bi o tarafa yuvarlanıyorum bi bu tarafa yorulunca kendimi geriye doğru atıyorum 🤦🏻♀️😂😂
Yskmac 37 de yaptırdım geçen gün doğursam daha iyiydi çok ama çok acıdı genital bölgem tabi bunda uzun süre ağda yaptırmayıp jilet yapmamın etkisi de var