Berru Merhaba 35+3 gebeyim aşırı derecede mide bulantısı ve mide yanmam var hiç uyumuyorum.prilam kullanıyorum ama hiç fayda etmiyor.Doktor bugün zofer verdi buda kemoterapi hastalarına veriyorlarmış bu ilacı kullanan varmı varsa eğer nasıl kullandınız acaba
Lavinia_35 Berru bende tam tersi Zafer etki etmiyor diye prilama geçmiştik bünyeye göre değişiklik gösteriyor
ipekveatlas Berru eczacıyım,hamilelikte kullanılabilir. kemoterapi alan hastaların şiddetli mide bulantısı ve kusmalarını engellemek için kullanılan bi ilaç evet ama anne ve bebeğe de bi zararı olmaz. kemoterapi diyince gözünüz korkmuş olabilir merak etmeyin
bsraugr Berru 22 haftalığım canım ve 6. Haftadan beri her gün kullanıyorum. Bulantım geceleri çok oluyor ben de akşam yemeğinden sonra bir tane içiyorum. Gündüz de ekstra bulantım olduğunda dramamine içiyorum
Berru ipekveatlas evet kemoterapi görünce korktum ama çok teşekkür ederim.bir soru sorsam nasıl içeyim aç tok sabah akşam
Berru ipekveatlas canim yazılarak alınıyor mu ben direk parayla aldım sormayı unuttum yazdirabilirmiyim diye
gakkoyengee ipekveatlas merhaba size bir şey sormak istiyorum 8 mg kullandım bu zamana kadar 4 mg geçiş yapsam etkisi az gelir mi ? 8 mg yarım atsam bile anında kesiyor bulantımı 4 mg almak istedim 25 hafta oldu bugün sizce napmalıyım
N_3637 Yareniz 30. Haftaya girdim 6. Hafta sonunda bulantı kusmalarım başlamıştı prilam hiç etki etmedi zoferin bile etki etmedigi zamanlar oldu şimdi daha iyiyim gebeliğin ilk zamanlarına göre ama hâlâ zofer kullanıyorum bulantı ve kusmalardan dolayı. Sizde de varsa aynı sikayet inşallah kısa surede tamamen geçer çok hayat zorlayıcı bir durum
Berru N_3637 ben ilk üç ay prilam kullandım iyiydim.simdi neredeyse 36 haftalık oldum üç haftadır yeniden başladı ve çok daha şiddetli
Drkmls Berru şuan 10 haftalığım 8. Haftadan beri kullanıyorum. Bitane sabah bitane akşam şeklinde onun sayesinde yemek yiyebiliyorum çok iyi bi ilaç
N_3637 Berru yaa üzüldüm sizin adınıza bebeğin de büyümesiyle birlikte heralde yanmalardan ve sindirim sorunlarından artmıştır. Az kalmış Allahtan inşallah rahat geçirirsiniz son haftalarınızı