Merhaba emekçi hamileler 🙋🏻♀️😄 Şimdi sorun şu ki göbek çıkmaya başladı pantolonlarım maksimum 2 hafta daha götürür beni. Kurumsal bir yerde çalışıyorum hamileler içim klasik pantolon nerden bulabilirim? Her yerde hamile kıyafetleri tayt ve sweatshirtten ibaret. Çalışan analar ne etsin 😂Elbiseler aldım birkaç tane ama pantolonla daha rahat ediyorum bacaklarım tombiş olduğu için 🤭 var mı önerisi olan?