Kızlar 30 haftalık hamileyim ve geçen gün doktora gittiğimde bebeğimin yan durduğunu öğrendim doktor bol bol yürüyüş yap düzelir dedi duzelmezse erken doğum ama doğum anında bebegin kemiklerinde hiç rastlanmayan kırılma falan olabilir en riskli durusmus böyle olupta bebeğini sağlıkla kucağına alan var mı? Lütfen çok korkuyorum bebeğime bisi olmasından