Beklenen adete 3 gün var, bu sabah erken gebelik testi yaptım ama sonuç negatif 😢 Göğüslerim o kadar çok ağrıyor ki ben kendimden çok çok emindim oysaki hüsrana uğradım. Bir kaç gündür göğüs ağrısı ve hassasiyeti var. Normalde kedimle beraber uyuruz gelir göğsüme kıvrılır yatar aylardır böyleyiz ama bu gece öyle ağır geldi öyle canım yandı ki dedim ben kesin hamileyim, bu gece tam olarak emin olmuştum. Şu an kan testi vermeye gitsem adete 3 gün var ama net sonuç alabilir miyim artık bekleyemiyorum 😅