Oylesine6161 21+0 ikiz gebeyim bir biri sol tarafta diğeri sağ alt taraftaydı muayene olduğumuz zaman sol tarafta tekme hissediyorum ama sol tarafta bir hareket hissetmiyorum sizlerde nasıl acaba bu durum normal mi
ikizleribeklerken Oylesine6161 bende genel de sağ da hissediyorum ama kontrol gittiğimiz de sol taraftaki bebek kıpır kıpır doktor normal olduğunu bulunduğu pozisyonla alakalı olduğunu söyledi başken ikisini birlikte hissediyorum 26+4 olduk
TazeAnne06 Aynı soruyu ben de düşünüyorum sağ tarafta çok az hissettim çoğunlukla solda hissediyorum inşallah normaldir 🙏
bsraguruler Sol tarafa kan akışı daha çok gittiği için solda daha çok hareket hissediyoruz bende o şekilde muhtemelen solda ki bebek doğduğunda da hareketli olucak 🙃