narlinco ben sezaryen olmayacağım canım, son ana kadar bir aksilik olmazsa tabi. Doktorum suni sancı ile normal doğumumu başlatacağını söyledi. Bu arada 4 cm açılma olmadan bebek kanala girmezmiş, ben de son muayenede kanala girmiş mi diye sorduğumda, ancak doğum başladığında bebeğin kanala gireceğini söyledi doktorum. Sen de bunu bi sor istersen doktoruna.