kubraoztekin İlk oğlumun adı Yağız Alp suan 37 haftalığım heran gelebilir ama bebişime isim bulamadık daha uyumlu isim önerilerinize bekliyorum🤗🤗
anne_2 kubraoztekin oğlumun ismi Gökalp 🥰 uyar sanki. Benim 1 oğlum daha olsa Özalp koyacaktık ama kızım olacak inşallah. Bunun dışında etrafımızda Dorukalp var 🤷🏼♀️ Baturalp ismini beğenmiştik.