Ya kızlar geçen bi iki posta denk geldim doktoru meyveyi günde bi tane mi ye diyomus iki tane yi geçmesin demiş doktorlari ben çok meyve yiyorum yani saysam inanmazsiniz belki 🤭🙈ama benim çocukluğumdan gelen bişey küçükken de çok fazla yerdim😅 kilom konusunda da ultarasona göre 28+4 üm şimdiye kadar 5 kilo verdim daha almadım ama bebeğim gelişimi birazcık önde gidiyo doktorum çok güzel dedi 🌺 hani meyveyi neden kısıtlı yemek gerekiyo gerçekten bilmiyorum ilk oğlumda da çok yedim bişey olmadı bundada yiyorum bişey olmaz inşallah yine 🤗 çok şaşırdım o postları gördüğüm de 🙈