gamzeysfgl Kızlar hamileliğin 3. ayından itibaren başlayan ve artık çok fazla belli olan bi bıyık cizgisi var dudağımin ustunde. Kıl yok ama varmış gibi bi çizgi var. Aynı durumu yaşayan, bi çaresi olan var mı? 😢
Hatunnn gamzeysfgl canm gunesten leke klmus olabilir mi hamilelikte cilt hassaslastgi icin yasamis olabilirsin
Meltem123 gamzeysfgl tek çözüm fondeten ve ruj😑 benim arkadaşımın da öyle olmuştu tek çözümü bunlarda buldu yoksa ilacı kremi filan yok olsada fayda etmiyor canm
Ayvaaaaaa gamzeysfgl görüntüyü en aza indirmek için çiğ patatesi dilimleyip sürebilirsiniz bıyık bölgenize, her akşam yapın, gündüzleri de mutlaka güneş kremi kullanın
Hatunnn gamzeysfgl bi krem vardi yengemde oluyordu surmustu baya hafifletmisti bi sorayim hatirliyorsa yazcam canmm ama gebelikte kullanilabilirmi bilmiyorumm
Mervekrgl Galiba o hamilelik maskesi. Benimde dudak kenarlarım kirli gibi izler var ayrıca çil gibi lekeler çıktı burnumun üstünde 😊
gamzeysfgl Mervekrgl Hamileliğin mükemmel yanları dışında olan ve zorlayıcı bütün kısımlarını yaşıyorum galiba 😁
deletedmom209 gamzeysfgl bende de aynı şekilde ama sirden yanmıştı benim kararma oldu o yüzden hamilelikten değil kereviz suyu sür 2 hafta devamlı kullan farkı göreceksin
deletedmom209 gamzeysfgl harbiden kendimden biliyorum çirkin bi görüntü sir falan yaptıktan hemen sonra güneşe çıkma pudra fondöten sürme kolonyayla sil
gamzeysfgl deletedmom209 birde 2 gündür denizdeyim güneşte yanınca iyice belirginlesti İbrahim tatlises gibi geziyorum ortalıkta 😁