Aysun1981 Arkadaşlar, Normal doğum bekliyorum. Süt bol gelsin diye şerbet hazırlamak istiyorum. Kuru dut ve incir öneriliyor. Başka önerisi olan? Tarif var mı? Birde yapınca soğutup cam şişede dolapta ne kadar dayanır bilen var mı?