Cerennnn5858 Kızlar selam bata 6 gün var erken gebelik testi yaptım. Cok cok silik 2. Çizgi cıktı hemen ben goruyorum ama fotoda net gozukmuyo. Okumustum erken testlerde cıkıyomus bu çizgi ama bilemedim bakarmısınız sizde https://imgyukle.com/i/E8FHkG https://imgyukle.com/i/E8FbDU
Yigitinannesiyim Cerennnn5858 Aşırı silik bir çizgi gördüm bilemiyorum varsa bile çok erken olmalı kan testinde anca çıkar
Srdm Cerennnn5858 var canım hayırlı olsun 🥰 gidip kan ver direk çok küçük muhtemelen değerinde düşük çıkıcaktır 2 günde bir tekrarla testi yükselise bak
Aysegl1602 Cerennnn5858 canım benimde böyle çıkmıştı 2 test yaptım ikisinde böyle çıktı adetim 5 gün gecikti bekliyorum bende yazdım herkes 1 hafta bekle tekrar test yap demişler bende bekliyorum bakalım sende bekle bence sonrqdan umutlanmak çok kötü oluyor
Busra156 Cerennnn5858 Cerennnn5858 benimde ilk böyleydi adetime 8 gün vardı üstelik bebegimi ögrendgmde şimdidem gözün aydın
Sinemyurek Cerennnn5858 Canım benımde öyleydi çok silikti geçen cumartesi hamile olduğumu öğrendim beta hcg 57.33 çıkmıştı pazartesi 142 e çıktı yarın tekrar bakılacak ne kadardır bilmiyorum ama geçen pazartesi gittiğimde kesemi de görmüştüm umarım sende hamilesindir bol bol dua edeceğim ❤️
Melekzx Aysegl1602 ben yaptığımda anında silik çizgi çıktı. Eşimi kaldırıp gösterdim tek çizgi bu dedi. Farketmemiş. O gün kan verdim 73,4 ( 4 haftalık hamileyim). Şuan Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun 4 aylık hamileyim
intizar_98_ Aysegl1602 Bende de 4 gün gecikti, 20 Mart . İki test yapdm biri koyu pozitiv biri hafif koyu oldu. Doktorum söyledi bir hafta sonra yine yap,şimdi bekliyorum
Aysegl1602 Cerennnn5858 adetten 2 gün önce yaptım silik çıktı adetim gecikti 1 gün sonra yaptım oda silik çıktı beklicem ya yoksa eğr diye Eşimle gün belirledik 30 Mart’ta yapcaz😀
Xxfatma Bnmde silik çıkmıştı arkadaşlarıma sordum hamilesin dediler hemen kan testine gittim orda herşey beli oluyor istersen kan testine git.
Mom545441 Cerennnn5858 kaç gün var adetine normal testle gecikme gerekiyor betanın 20 30 olması lazım ki T çizgisi belirsin ama erkende çıkar benim 10.4 tü silik çıktı hatta emin değildim kuruma çizgisi falan demişlerdi ertesi hün tekrar kan verdim 18.2 oldu 2 gün sonrada 43.6 yarın akşam tekrar kan vereceğim güzel artış olmuştur inşallah 🙏🏻
Ebrar21 Hayırlı olsun hamilesin bence benim adetime 1 hafta vardı test yaptım çizgi net değildi silikti 3 4 gün sonra tekrar yaptım yine silik çıktı hastaneye gittim doktor kese görünüyor kan testi de verdik çok şükür şimdi 16 haftalık hamileyim
Samah5577 Merhaba.bi soru sormak istoyorum ben adetime 3 gun kala test yaptim sonuc 1 saat Icinde cikdi boyle birsey olurmu? Yardimci olurmusunuz fotorafi gondericem simdi