Meltem123 Sevdakhrmn rahmin genişlediği için kaslardan kaynaklı normal canm ama ağrıyla birlikte kan veya kahverengi gibi farklı bi akinti gelirse mutlaka dikkate al
Suzitosuzi Normal canım Regl ağrısı gibi hatta bazen korkma bebiş büyüyor :) ama keskin sancı gibi olması ya da taş gibi olması farklı bir durummuş ona dikkat. Güzel büyümeler bebişleree 👶🏻🙌🏻
Mel-sin Sevdakhrmn Normal cnm. Benim adet olcakmisim gibi agrilarim oluyordu ilk 2 ay. Ayağının altına yastık koyup gün içerisinde öyle uzanmaya çalış. Yorulmaya özen göster ve bol bol su iç.