Hayır acımıyor kendini kasmazsan eğer ki. Ve şanslısın biliyorsan çatı muayenen olacağını ben bilmiyordum doktor teklif etti bende hemen tamam dedim ama biraz kastım hakkında fikrimde olmadığı için 😂 kastığımda arka bölgeme ağrı vurdu bence kasmazsan rahatça kalkıyorsun masadan ilk çatı muayenemde kastığım için pişmanım sonrasında da ağrı yaptı ilk muayene ama şimdi 39 haftalığım 5 günde 1 alttan bakıyor açılma olup olmadığına acıma ağrıma yok çok şükür. Bence korkma sakince karşıla muayeneni.