Belkii yumuşama vardır bir umut 🤲🏻 Valla en başından beri bende normal doğum istiyorum ama bu bebişler nasıl gelmek istiyolarsa öyle geliyolar baksana çare yok 🙈 Normal normal derken suni sancı ile bile belki açılma olmayacak hopp sezeryana 🤭 Kaçışımız yok onlar için en güzeli en sağlıklısı ve bizim içinde neyse o olsun 🤲🏻 Evrene pozitif enerjiler gönderelim boll boll 🙈