Tmklslh evet canim benim doktor da oyle soyledi skntı degilmis o yuzden icim rahat 💜 sende icini ferah tut sakin bir bebek olacaktir ne guzel iste bnmkide sanrim fena olacak icimi kemiriyor sanki 😁 bi yazida gormustum bebeklerin de karakterleri anne karnindan olusmaya baslarmis seninki en guzeli diye dusunuyorum 😊