nrcalk Merhaba, 2 gündür öksürük,boğaz ağrısı ve burun tıkanıklığım var. Evde ıhlamur, bal vs. Kullanıyorum. Ek olarak dün akşam parol içmeye başladım. Hastaneye gitmeli miyim? Bebeği etkiler mi acaba? Dün ikili taramam vardı ve keyfi yerindeydi (13+2)
Irem88- nrcalk aynı sıkıntıları 3 defa yaşadım bol bol sıcak ballı limonlu sular içtim tavuk suyuna çorbalar yaptım zar zor toparlandım bu gebeliğimde bağışıklığım çok düşük sık sık hastalanıyorum çok geçmiş olsun sizede gönlünüzü ferah tutun bebiş iyidir ama isterseniz Dr bi danışın ne kullanabilirsiniz diye
Ayyyyysaaarp Valla bnde o durumdayım usuttum diye dusunuyorum . Ne tavsiye edilir die dustum buralara. Bebek icin bi sakincasi olcagini sanmıyorum ama toparlanmakta lazım
nrcalk Ayyyyysaaarp yok kendimi salmadım hiç zaten, ama insan üzülüyor neden böyle oldu diye. Doktorum yürüyüş yap dediği için bi akşam 20 dakika yürüdüm sadece boğazım şişti sonrası öksürük tıkanıklık oldu işte :((
Aslii_rc Günaydın güzel anne adayları, bol meyve tüketin portakal C vitamin açısından önemli, tavuk çorbası Ihlamur + bal, sarımsak soğan, Bebişleri koruyan Allah’tır Allah herkese sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🏻❤️