Ebruuuoz
Son reglin başlangıç günü bebeğin ilk günü kabul ediliyor. Yani siz regl iken hamile kalmışsınız gibi kabul ediliyor. Ona göre hesaplarsaniz 8-9. Haftadan önce bebeğin gorunmemesi çok doğal. Beklemekte fayda var. Bircogumuzu tedirgin ettiler öncesinde. Yerinizde olsam bu süreci bekler sonra başka doktora giderim. Bu süreci beklemeden bebeği almak istemeleri tuhaf, hiç güven vermiyor. Bebeğinize bu şansı verin.