Arkadaşlar ultrason 12 haftalık canım doktorum yorum yapmadı 16.haftaya kadar beklememiz çok sağlıklı olacaktır dedi💁🏻♀️ Ama işte merak duygusu var içimizde ikiside yok zaten ilk bebeğim rabbim sağlıklı olmasını nasip etsin 🙏🏼 Yorumlarınız nedir 😂
https://imgyukle.com/i/E8tqjf