Kızlar 37 küsür haftalık hamileyim pazartesi doktor bebeğin kafasını tekrar çevirmiş eğer haftaya da aynı durumdaysa daha sonra dönmesi sıkıntılı sezeryan için gün vericem dedi ama ben başından beri normal doğum istediğimi söyledim fakat bilmiyorum ne yapıcağımı benimle aynı durumu yaşayanlar var mı