burcinvrl6006
Ben de öncesinde tetenoz aşısı oldum yine de aradılar çünkü gebelere yaptıkları aşı test başına puan kazanıyorlar 😂 hatta gebelikte iki tetenoz aşısı yapıyorlar. Ya gebeliginizden haberleri yok, ya henüz zamani gelmedi çok başlardasiniz, ya doktorunuz gebelikte kimseyi zorlamaya gerek görmüyor hür iradelerine bırakıyor ☺️
Covid olduğumuzda tüm ailemizi her gün teker teker arayıp soruyorlardı aile hekimlerimiz. Eşim kovid oldu doktoru birbkez olsun aramadı. Belki doktor tercih etmiyordur. Gelenlere bakarım diğerleri zaten özele gidiyordur diye düşünüyordur belki, puan kazanmak derdi değildir belki.