Ertgrl35 Sizce yaptırmalımıyım çok arada kaldım fiyatlar uçmuş devlet yapmıyor izmirde 🤷♀️🤔 kaç dakika sürüyor ve neler yapılıyor merak ettim
Burcu0707 Ertgrl35 30 dk kadar suruyor yaptirmalisin cunku genelde anamoli varsa detaylida tespit edilebiliyor.tum organlarina bakiolar herseyine
Wonderful_mom Ertgrl35 Ben ne ilk çocuğum da ne de bu gebeligimde yaptırmadım.. Ozele gittiğimde doktorum bana eger ben anormal birşey görsem zaten sana git derim ..
Dyg___ Ertgrl35 daha dün yaptırdım 630 tl ye fiyatlar değişiyor araştırma yapabilirsiniz. Yarım saat 40 dk sürüyor. Bebeğin gelişimine ve bütün organların sağlığına bakılıyor ölçümleri yapılıyor ve en önemlisi 21 hafta boyunca erkek bildiğim bebeğimin dün kız olduğunu öğrendim🙂 imkanınız varda uygun bir yerde yaptırmanızı tavsiye ederim.
Oz4 Ertgrl35 ben 600 TL ye yaptırdım. Bütün organlarına detaylı bakıyorlar. Bütün parmaklarını felan saydi. O kadar net görünüyor ki bebeğin yüzü vücudu her yeri.. çok güzel bir his veriyor İnan bana.. benim doktorum da gerek görmedi ama ben kendim gitmeyi istedim. Eğer ki maddi olarak çok sıkışıcaksaniz doktor gerek gormediyse gitmek zorunda değilsin bence.
Ertgrl35 Dyg___ Aaa gerçekten mi bana da erkek dedi iki doktor 😂 değişirse büyük şaşkınlık valla araştırdım 450 -500 arası fiyat değişiyor genelde radyoloji doktoru yapıyormuş sanırım sorduklarım öyle söyledi
Ozlemsarap Dyg___ aaa cidden mi 13. Haftada 2li taramayla beraber detaylida bakildi bana da erkek %95 dedi oyle degisme ihtimali varmiymis🤷♀️ 2 hafta sonra kontrol var cok merak ettim simdi😅
Ertgrl35 Oz4 yaptırmak daha mantıklı sanırım doğurana kadar içimiz rahat olur ben zaten devlete gidiyorum onlar yapmıyor özele yönlendiriyorlar
Dyg___ Ertgrl35 hemde nasıl bir şaşkınlık ve çok değişik bir psikoloji kimse yaşamasın isterim 🙂 perinatolog uzmanları yapıyor.
Fatos91 Ertgrl35 canlar radyolojiye gidip boşuna para vermeyin detaylı ultrason doktoru perinatoloji beni doktorum bu konuda özellikle uyardı radyoloji benim gibi bakar dedi o yüzden boşa para bnce
Oz4 Ertgrl35 evet doktorlarin özel.muayenehanelerine yönlendiriyorlar. Beyin,böbrek, kalp oluşumları, cinsel organının oluşumu, kafatasında bir şey var mı yok mu, omurga kemiklerinin sayısı, el ayak parmaklarinin sayısı her şeye bakıyor.
Dyg___ KarTanemin birde beni düşün kendime gelemedim henüz 😃 hamileliğin yarısına kadar erkek diye sevdiğim bebeğim diğer yarısında kız olarak sevicem🙂 alışması zor değişik bir durum doktor hatası işte 😒 parti bile yapmıştık isimi belliydi isminin yazdığı eşyalar almıştım neye yancağımı şaşırdım 😃 tesellim sağlıklı çok şükür minik kızım 🥰
Ertgrl35 Dyg___ Perinatolog olsa iyi radyoloji yapıyormuş sorduklarım en yakınım da da onlar var hadi bakalım net erkek demişlermiydi öncesinde ili doktor bana erkek dedi net bir şekilde 😂 ayy değişirse bana daha iyi oğlum var çünkü
edis22 Ertgrl35 devlette zaten yaptirma. Hic bisey anlamazsin dogru duzgun bakmiyorlar ne fotograf ne cd vermiyorlar. 10dk bile surmeden gonderiyor hemen. Ozele git bende. Bebegin organlarinin saglikli olduguna bakiyorlar. Yaptirmasanda olur cun zaten allah korusun biseyde olursa mudahele edilemiyor
Fatos91 Dyg___ ayyy valla benimde içime bi şüphe düştü geçen gün birisi de demişti 7 aya kadar erkek demişler son ay kız olduğunu öğrenmişler 🙂😍 pazartesiyi iple çekiyorm detaylı ultrasona gideceğim 5 aydır kızım olacak diye alışverişler yaptım hep ve ismiyle seviyoruz 🤔🤔
Rmelikee Dyg___ gecen hafta bi tanidigim dogum yaptı kız zannederken erkek dogdu cocuk pembe kundakta dua edin bence erken den ogrenmissiniz 😁😁
mucizemle Dyg___ yaa gerçekten mi şok olunacak bi durum peki bu cinsiyeti özel bi hastanede mi erkek dediler
35lavanta Yani şöyle söyleyeyim bence hamilelikte ki en önemli test allah korusun diyelim bişey çıktı anne karnında bile ameliyat mümkün yada doğar doğmaz hemen tedavi ediyorlar ve siz hep hazırlıklı oluyorsunuz bir süprizle karşılaşmıyorsunuz bu işin kötü tarafları tabi birde şöyle bir durum var ayak el parmaklarına tek tek bakıyor sayıyor adı üstünde ayrılntılı ultrason kalp odacıkları beyin aklınıza gelen gelmeyen her yerine tek tek bakılıyor ve size şükretmek için bir sebep daha doğuyor ❤️ Ben mesela alışverişlerimede hep ayrıntılı ultrasondan sonra başladım hem cinsiyet kesinleşiyor tam anlamıyla hem sağlığından emin oluyorum bana en garantisi geliyor 🤗
Fatos91 35lavanta mantıklı davranmışsınız alışveriş konusunda biz dayanamadık yaptık 😇😊 ilk heyecan galiba 🥰😍
35lavanta Fatos91 Olabilir tabi insan heves ediyor sizde haklısınız ❤️ Ben biraz daha temkinli gittim daha iyi hissettim öyle 🤗