Merhaba kizlar 6+2 yim dün kadin dogum doktorum kan ve idrar testi istedi akşam sonuçlarım çıktı d vitaminim 10 küsür baya düşük çıktı doktorda sehir disina cikti 10 gun sonra getir sonuclari demisti ben panik oldum simdi saglik ocagi doktoruma gittim d vitaminim düşük çıktı diye decavit verdi her gebeye veriyoruz bunu genel vitamin diye doktoruna kontrolde soylersin devam et derse edersin dedi napsam acaba ya suan folidoce kullaniyorum birde ikisi bir kullanilir mi bilgisi olanlardan cevap bekliyorum 🤲