Clementinee Sezaryen olalı 36 gün oldu. Sol tarafımda kalkarken, otururken , yatarken bir acı oluyor normalmi geçici bir süreçmi acaba başına gelen varmı 🤦🏽♀️ Doktor kontrolüm 2. Ayda
PrensesFiona Clementinee 45 gün önce sezeryan oldum aynı sol yanımda ağrı oluyor benimde. Sızlama şeklinde oluyor. Bir kere unutup ağır kaldırmıştım daha çok oldu. Ablam da iki sezeryan oldu. Soğukta veya kendini yorarsa sızlama oluyormuş. Normal diye düşünüyorum.
Clementinee PrensesFiona Evet Canım 2 ay sonra kontrole gel dedi Smear testi için. Aslında yorulmuyorum çok üşütüyormuym bilmiyorum çok dikkat ediyorum ama 😔
PrensesFiona Clementinee Bebişleri kaldırmak taşımak da yapıyor diye düşünüyorum hafif değiller . Bir de emziriyorsan emzirirken yastık koy mutlaka altına yoksa bebeği direkt koymak da acıtıyor.