Kızlar merhaba nolur acil yazın. Doktorum progestan vermişti. Fitil olarak kullan dedi. Bu sabah akşam kullanılıyor. Fakat ben çalışan biri olduğum için sabah aç karnıma atıp biraz yatmam gerektiği için yatıyordum. Yaklaşık bir haftadır sabahları böyle kullandım. Bugün reçetesinde tok karna yazdığını gördüm. Fitil olduğu için aç tok farketmediğini düşündüm. Ve ilaç bende aşırı derece mide ağrısı ve açlık hissi yarattı. Bi sorun olur mu sizce ya. Bilemeden sabah aç kullandım. Ama çalıştığım için