113446 Arkadaşlar merhaba. Ozel bir kurs merkezinde çalısiyorum. Şuan uygulamada 29 hafta 3 gün. Ne zaman rapor alıp işten çıkabilirim
Cigdemmylmzz 113446 sistemde adet tarihin kaç görünüyorsa 32.haftanı doldurduğunda veriyorlar raporu canım bebeğin gelişim haftasına bakmıyorlar
nuriyedemir 113446 yok kuzum tam 32 de alabiliyorsun bebeğin önde gitmesi değiştirmiyor malesef ki 🤷🏾♀️