Denizdersiniz Kızlar birşey sormak istiyorum ayrıntılı ultrasonu kaçıncı haftanızda çektirdiniz ve devlet hastenelerinde çekiliyor mu ?
Harunnisa Denizdersiniz 21 haftalikta cekiliyor ben ben dün gittim kontrole ayrintili ultrason istedi persembeye gün verdi devlet hastanesinde yaptiriyorum allahtan fazla uzun bekletmiyecekler 6 gun sonra bakicaklar
mucizemizibekliyoruzz Denizdersiniz ayrıntılı ultrason 19-24. Haftalar arası çekiliyor ama en iyi 21-22. Haftalarda net görülüyor. Bildiğim kadarıyla devlet hastanelerinde de yapılıyor ama memnun kalırmısınız bilemem
Mucizeana Denizdersiniz 15 haftalıkken doktorum istedi 21.haftama gün verdiler 20 haftayı doldurmak gerekiyomuş zaten. Özelde çektiricem
Rabia54 Ben devlete 12 haftalıkken gittim sıra verdi 22 haftaya 22 haftada çektirdim sanırım 22+3 falandi devlette sıra geç veriliyor burda öyle yani sen kaç haftaliksin
Harunnisa Denizdersiniz sehirine gore degisiyor herhalde benim yasadigim yerde 6 gun sonraya randevu verdiler
Rabia54 Denizdersiniz bilmiyorumki bana öyle geç vermişlerdi anca sıra gelir demişti doktor öylede oldu sen bir daha gidince sor belki haftaların yakın diye erkene verirler her hastane bir değildir heralde bana 12 haftada vermişlerdi 22 de anca girdim 🤗😀😀😀
Yaz Denizdersiniz geç tarih veriyor bir an önce randevu almalısınız zaten 20. Ve 24. Haftalar arası yapılıyor sanırım
Denizdersiniz Harunnisa hangi şehirde yasıyorsunuz ben İstanbul’da yaşıyorum ama aceba buradaki devlet hastaneleri yapıyor mu
Harunnisa Denizdersiniz ben sinopta yasiyorum istanbula gore coooook daha az insan var ve evet oradaki devletlerde yapiyordur ama gec tarih verebilirler
Mucizeana Denizdersiniz evet 300 lira fiyat verdiler ama ikiz olduğu için iki katı da olabilirmiş bi gidelim de görücez bakalım 😊
Bittersweet Denizdersiniz 21 ve 24. Haftalar arasinda cekiliyor. Kadincdogum ve cocuk hastanelerinde cekiyorlar ama once gidip oraya muayene olman sonra randevu alman gerekiyor randevu isi de biraz zor
Mavi20 Denizdersiniz doktorumun özel kliniği var ekstra ücret ödemedik muayene ücreti ödedik sadece. Yaklaşık 1 saat sürdü döndü döndü baktı yanılıyor muyum diye hata payını azaltayım diye.