Cigdembakar 25 haftalğm zor geçiyo benim 😞 bebeğimn suyu az inşallh düzelir sizin nasl geçiyo ne kadarlıksnz
Asoo Cigdembakar Allah Yardımcınız Olsun İnşallah Sağ Salim Sıkıntısız Bir Şekilde Alırsınız Kucağınıza 16+2 olduk Bizde Bazen İyi Bazen Kötü Devam Ediyoruz 😔☺
KrMuratule 36+2 günlük hamileyim bende kızlar üşütmüşüm sanırım mide bulantısı ve öksürüğüm var bugün acile gittim serum taktılar ama fayda etmedi. Sizce ne iyi gelir acaba. Öksürmekten karnımın içleri acıyor artık çok zorlanıyorum 😔
Asoo KrMuratule Canım Çok Derinden Öksürmemeye Çalış Bebeğe Zarar Verebilir Zencefil Tarçın Kaynat İç Nane Limon İyi Gelir Geçmiş olsun.
Cigdembakar KrMuratule bi tatlı kaşığı balın içerisine bi çay kaşığınn ucuyla karabiber dökün karıştırın tek seferde yutun ben öyle atlatmştm öksürüğü geçmiş.olsn