Fitilin tamamen erimesi gerek diye biliyorum, yeteri kadar derine itmediniz mi acaba? Daha önce fitil kullandım çünkü. Hiç parçasının düştüğünü hatırlamıyorum. Beyaz kırıntı şeklinde dökülmeler normal ama.
Kutudan tek çıktı ise tek kullanımlıktır ama. Şikayetin devam ederse tekrar gidersin doktora.