Kızlar ilk gebeligimde 33 haftalık erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryan ile alındı bebeğim 10 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim o günleri hatırlamak dahi istemiyorum şuan oğlum 19 aylık ve ben 27 haftalık hamileyim bu bebeği isteyerek yaptım ama haftalar ilerledikçe korkum da artıyor ölmekten deilde oğlumu bu dünyada yanlız birakmaktan korkuyorum doktorum çok kilo almazsan tekrar erken doğum yapmazsın dedi ama diğer doktorlar erken doğum yapacaksın sartmis gibi söylüyorlar günlerim korkuyla geçiyor 89 kg ile hamile kaldım 85 kg kadar düştüm şuan 89 kgyim ödem falan yok ama korkuyorum bu korkumu nasıl yenebilirim bana akıl verin lütfen Dualarınıza beni eksik etmeyin lütfen 🙏