Afraaaa Tugce-12 içini ferah tut herşey olacağına varır🙏inşallah vardır. Ne derece silikti seninki var mı fotograf
Tugce-12 Mavidunyamm dün yapmıştım yarın sabah erkenden yapsam mı acaba çok bel ağrım ve mide yanmam var
Cerennnn5858 Gulguze sen herkesi aşağı cekıyomussun zaten 😂 herkese verdiğin cevaplar aynı. Milletin moralını bozuyosun. Senden var bikac tane burda😀. Kalbi kötü olan insandan uzak durmak lazım. Yırtınsanda cevap vermem daha sana. Allah gönlüne göre versin🙏🏻
Tugce-12 Mavidunyamm inşallah çok teşekkür ederim bir de ben gün içinde çok su içmiştim sabah saatlerinde yapılması öneriliyor öyle yapmadım acaba ondan mı silik çıktı ve adetime neredeyse 7 gün var
Tugce-12 Bademsekeri16 inşallah canım benim çok ama çok teşekkür ederim desteğin güzel yorumun için inşallah bizde iki kişiyizdir sizin gibi🥳
Mavidunyamm Tugce-12 mide yanması benimde gebelik belirtileriimden biriydi 😊 yarın ilk idrarla yapın o zaman ☺️
Cerennnn5858 Gulguze sen bi insanın hamile olmadıgına sevinebilecek kadar zavallısın 😀 bak buda sana son cevabım. İstediğini yaz istediğini😂😂😂😂
Tugce-12 Afraaaa fotoğraf eklemeyi düşündüm ama resimde hiç belli olmuyor herkes negatif yazar diye etkilenmemek için eklemedim
Damlacaa https://imgyukle.com/i/E86rC0 İlk öğrendiğimde böyle belli belirsizdi Kan verdim sabahına hemen 72 beta çıktı. 5 -6 günlük dahi olsa kanda çıkıyormuş ben öğrendiğimde 3 haftalikti. İnşallah rabbim verir kucağınızi boş bırakmaz umarım vardır biseyler 🥰🧡
Elanull Kızlar bende şimdi yaptım 5 gün var adetime çıkmadı erken gebelik testi yaptım moralim bozuldu. Keske yapmasaydım
Elanull Mavidunyamm insallah hamileyimdir ya dua edin geçen ay 11 günüm geçti bu ayda belki duzensizdir