Nasaearth Kızlar günüm yarın doluyor doktor istersen 42ye kadar bile bekleriz dedi istersen yarın alırız dedi kanala girmemiş açıklık yumuşama su vs bir şey yok. Ben gibi olan var mı ya da bu şekilde doğum yapan? Ne karar verirdiniz ?
Yigitinannesiyim Nasaearth Ben olsam sezeryan tercih ederdim ki öyle de yaptım risklerden dolayı Benimki 37de alınacak eğer gelişimi iyiyse bebeğinizin anne karnında 40dan da fazla durmasını ben anlamlı bulmuyorum plasenta yaşlanması kireçlenmesi olabiliyor veya kakasını yiyebiliyor diye biliyorum annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz benim düşüncem bu
zeysena_ Nasaearth bnde öyleydim 39+5 de kontrol diye gittim. Dediklerinizin hepsi bndede öyleydi. Kontrole gittim sezaryan doğuma karar verip sezeryan oldum
Nasaearth Yigitinannesiyim doktorda bunları söyledi eşimde öyle istiyo fakat ben gibi olup bekleyende çok var pişman olmaktan korkuyorum acaba normal yapabilir miydim diye
Nasaearth zeysena_ hayırlı olsun canım bebeğin peki nasıl hissediyorsun pişmanlık var mı ağrı sızı durumun nasıl
Yigitinannesiyim Nasaearth Bebeğin sağlığı daha önemli bu güne kadar gelmişsiniz ne zahmetlerle asıl bebeğe bir şey olursa pişman olursunuz bebeğiniz için hangisi sağlıklıysa onu tercih edin derim
zeysena_ Nasaearth bi pişmanlığım yok niye olsun ki Sezeryan da bi doğum şekli sonuçta bebeğim için nasıl iyi olcaksa o oldu. Ağrı sızım da yok toparladım çok şükür. Başta biraz ağrı vardı oda geçiyor zamanla