Herkese merhaba. 19 haftalık olduk, tartıda 5 kilo aldım gözüküyor ama karnımda henüz belli bir çıkıntı yok. Pantalonlarım filan kapatınca sıkıyo ama hamile gibi değilde kilo almışım gibi hissediyorum. Zaten 90küsür kiloyla hamile kalmıştım. Bebeğin gelişiminde bir sıkıntı mı var, bende mi sıkıntı var bilmiyorum. Belki karnım olsa hamile olduğumu hissedicem, şu an sadece kilo almış ve çirkin hissediyorum 😭😭