Merveebuluttt https://resimyukle.io/r/alkQYFo08w Kızlar yani bu teste göre evet silik çıksa da var anlamına geliyor biliyorum ama adet günüm bügun eğer varsa böyle silik çıkması normalmı koyu çıkması mı lazım
Gulcingezer Merveebuluttt zaten silik olur regl bir hafta gecince o test koyu verir sizinki olmasi gerektigi gbi daha beta yeni yukseliyor cnku
Merveebuluttt Gulcingezer Askan19 SunnyG _Minikbaby26_ Yigitinannesiyim Kasıklarımda batmalarım var bügünde bekliyim dedim ama galiba bekleyemicem kan vericem varsa çıkar elbet adet günüm
Cerennnn5858 Yigitinannesiyim https://imgyukle.com/i/E8FbDU canım bende yaptım 6 gün var bata boyle cıktı
Askan19 Canım çizgi neredeyse hiç yok gibi belki fotoğraftan olabilir bende ilk testimi adet günümde yaptım negatif çıktı 3 gün sonra tekrardan yaptım gecikince silik çizgi ve şuan 8 haftalık hamileyim 🤗
Gulcingezer Merveebuluttt yerlesmeye calisiyor muhtemelen evet bi kan ver orda da yeni yeni artar betan
Yigitinannesiyim Merveebuluttt https://imgyukle.com/i/E83KnP Bu benim hamile olduğumu öğrendiğim testler ilk ikisi daha silik çıktı eşime aldirdim 1 saat sonr yaptım markadan kaynaklı sanıyorum daha koyulaştı sonra kan verdim beta 326 çıktı isterseniz başka marka deneyin veya kan verin fark ediyor ben bu pembe testten hiç yapmadim
Merveebuluttt benimmdunyamm https://resimyukle.io/r/dRLXH4DEQf Bi tık daha belirginleştirmeye çalıştım canım Ama yoksada hakkımızda hayırlısı 🙏
Cerennnn5858 Gulcingezer simdi erken gebelik twsti yaptim. Cok cok silik bi cizgi var incecik. Ben gorebiliyorum ama kamerada cikmiyo. Acaba erken twstlerde o cizgi hepmi gozukuyo oyle okumustum.
Merveebuluttt Yigitinannesiyim Samah5577 Yigitinannesiyim DenizinAnnesiiiii Gulcingezer benimmdunyamm Burcu0707 Burcu0707 negatif malesef 00
Kayarzu Merveebuluttt benim de ilk böyleydi sonraki gün yeniden yaptığında biraz daha belirginleşiyor çok yenidir kan testi vermiştim
Irem88- Merveebuluttt bi kaç tane normal gebelik testi alıp yarında sabahtan tekrarlasaydınız hemen kan verince değer düşük çıkıyor doktorlar anne adayını korkutuyor ben adetim 3 gün geçtikten sonra kan verdim bendede adetten iki gün öncesi adet günü silik çıktı.Rabbim gönlünüze göre versin☘️
Merveebuluttt Irem88- kuzum çok doğru söyledin ama batmalarım çok fazla korktum açıkçası eğer kanda çıkarsa doktoruma gitmem lazım 5 aylık 1 kaybım var 😔
Irem88- Irem88- o zaman haklısın canım böyle durumlarda erken tedbir gerekiyor inşallah sağlıklı bi şekilde miniğine kavuşursun.