Tosbik denizers ben her hafta paça çorbasindan tut işkembeye kadar içiyorum ama güvendigim bir renstrantta. Hicbr sıkıntı yaşamadim. Cok severek içiyorum 😋.. 27.haftamdayim. doğurana kadar da içicem
Duyguuuu denizers canim pisiyor sonucta bide löp löp etini yemedigin icin ciger yurek gibi bisey olacagini sanmiyorum. Aklima geldide ben baya kokorec yedim hamileyken unutmuşum kokorecinde sakatat oldugunu 😀
begumge denizers ilk 3 ay sakatat yasak ama özellikle kelle paçayı mutlaka tüketin bebek için çok besleyici ilik ve kemik suyu
taninmayananne Normalde sakadatların giç biri çok önerilmiyor ama ben 14-15. Haftalardı galiba aşermiştim 1-2 kase içmiştim
parasetamoll Adını yazmayaydın iyiydi he görür görmez canım çekti içimden ele hoşşşş dedim nerden bulacam şimdi 🤦🏻♀️
Gezginmuallime begumge ben ilk günden şu ana yani 7.ayıma kadar içtim her türlü sakatat çorbası bence kemik suyundan yapıldığı için faydalıdır