Minikbirkalp Bugün sağlık ocağında kontrolüm var birde doktorumun istediği tahlilleri yaptıracağım yarın da doktoruma gideceğim
Minikbirkalp Suyunuz sınırda ise bol su ve havuç suyu tüketin bol bol benim de ilk gebeligimde öyle olmuştu
esrahmet61 Sevgi02020 öğrenirsiniz büyük ihtimalle normal doğum yapmanız da bı siknti yoksa devlet Hastanesi’nde normal doğum yaptırıyorlar
Gudu esrahmet61 Bugun bende kızımı görmeye gideceğim 🙋🏻♀️ Gecen hafta benim de rahim cok basınç var demisti magnezyum artırdı bu hafta daha rahattım bakalim bize neler diyicek. Hayirli haberler alalim insallah 🥰 Bu arada 31+2 de biziz.
esrahmet61 Kontrolden çıktım suyum yine fazla bebeğin gelismi haftası ile iyi dediler ama su fazlalığı korkutuyor beni