Kızlar 36+1 deyim kontrolüm vardı gündüz, vajinal mantar sebebi ile fitil vermişti doktorum. Saat 12 gibi attım ve yattım. Şimdi uyandığımda çamaşırım da epeyce bir ıslaklık vardı. Herhangi bir sancım yok çok çok hafif belim ağrıyor suyum olma ihtimali var mıdır yoksa fitilden kaynaklı mıdırr??