Kizlar adetim gecikti bugun 4. Gün ama testler negatif şuan çok siddetli bacak ve bel agrim var yani belim bacaklarıma vuruyor gec döllenme olabilir mi ? Bu ağrıyı yasayıp hamile olduğunu ögrenen oldu mu yada adetiniz gecti ama negatif gorup sonradan pozitif olan oldu mu ? Eşimi uyandırıp acile gitmemek için zor tutuyorum kendimi