Baburhulya Arkadaşlar artık son günlerim 37 3 olduk pazartesi günü doğuma gircem ama vajinada çok batma var ya oturken belli ağrıyor hele yürümem aynı pegunler gibiyim sizde de öyle oluyormu
seym4 Baburhulya vajinamda batma değilde ağrı oluyo yatakta dönerken ya da bacaklarımı kendime çekerken oluyo ve bende penguen gibi yürüyorum 37+6
Baburhulya seym4 ya benim de öyle gece bile yatakta bacaklarımı hareket ederken hissediyorum biraz yuruyim başlıyor batmaya