Nur123aa ben tek isimden yanayım eşim yanına ek isim koymak istedi hayır dedim çünkü ne gerwk var hem isim uzuyor hem iki tane karışık geliyor ayrıca sınavlarda dahi sıkıntı olmaya başladı bu ikili isimler, ülkenin yarısı Ali asaf bacım sende sadece birini koy daha iyi 😬