Kizlar bende 3 gün önce test yaptım belirgin bir silik çizgi çıktı daha sonra kan verdim pozitif çıktı ama HCG değerim düşük 12,4. Çıktı 4 günüm geçti adet olmadım fakat bu gün çok hafif kanama gördüm sizce ne yapmam gerekiyor hastane de uzak hemen gidemiyorum