Biz 22 olduk şükürler olsun. Yolum yarısından fazlası geçildi . Darısı kalan zamana ve yola inşAllah sağlıkla . Sizler kaç haftalık oldunuz ? Bebiş hareketleri hissedilmeye başladı mı ? Detaylı ultrason yaptırdınız mı ? Nasıl gidiyor haydin sohbete ❤️