Aslicrn İyi geceler kızlar sabah doğumum var 2. Sezeryan olcak dahamı zor dahamı kolay geçiyor korkuyorum da kesilen biyer tekrar kesilince dahamı zor toparlanırım 🙈 birde kesi aynı yerdenmi oluyor
Gunes00mavi Aslicrn benimde 29 Mart’ta canım ama şimdiden sancılarım oluyo dua edermisiniz o güne kadar beklemesi için 😔😔
Sinemmmmm58 Aslicrn bende 2 . Sezeryani olucam ayni sorular benimde aklimda dogumdan sonra yazarmisin rica etsem ❤ insallah cabuk toparlarsin
SeS2019 Aslicrn ikinciyi neden sezaryan oluyorsunux ilkini sezaryn oldunuz diye mi yoksa herhangi bir sıkıntıdan dolaymı ? Rabbim saglıcakla kucagına almaya nasip etsin inşallah 🙏
Happybsrn Aslicrn kız naptın doğurdun mu nasıl geçti bende bugün hasta yatış işlemleri yaptım cumartesi sabh kavuşacağız inşallah 🙏🤣
Aslicrn Minnosunannesi az kalmış senimde rabbim sağlıkla kavuştursun inşallah son günler hiç geçmiyo zaten
Aslicrn Gunes00mavi inşallah gününü bekler benimde 1 2 haftadır çok sancılarım vardı ama bekledi çok şükğr sende stres yapma canım
Aslicrn Sinemmmmm58 oldum canım kesi aynı yerde oldu 2. Sezeryan daha kolay geçti daha çabuk ayaklandım şükür korktuğum kadar değildi
tubis61 2 . Sezeryanda ilk ayağa kalkış ve bir iki gün yürüme alıştırmalarında birinciye oranla biraz daha fazla acı oluyor, geri kalan süreç aynı .. kesi de aynı yerden yapiliyor Rabbim yardımcın olsun
Nesli_ Benimde 2. Sezeryan nasipse daha var vaktime haziranda doğum.Allah yardımcın olsun canım herşey çok kolay geçer inşallah süreci bize de anlat merak içindeyim 🥰🥰
SeS2019 Aslicrn benimde ilkisezaryab oldu ama 31 haftalık dogum yaptım ben suan ikinciye hamileyim ve ve kızım 25 aylık doktorumla normal dpgum yolunda ilerliyorum suan bir sıkıntı yok gibi görünüyor boyle devam ederse normal dogum yapmak istiyorum ama cogu insanda görüyorum ilki sezaryan okdu ikinci veya üçüncüde mecburi sezaryan olucaj diye ama yurt dışında tüm doktır ilki sezaryan oldu diye ikinciyi sezaryan yapmıyolar dokotorunuz hiç sormadımu nasıl dogum füşünüyorusnuz diye