anneoluyorum27 geçen Banu çiftcinin videosunda görmüştüm. Bebeğin plasentasi rahim duvarina yapışık oluyormus. Ama belirli bir yeri yokmuş. Kiminde solda, kiminde sağda, kiminde yukarıda, kiminde aşağıda oluyormuş. Aşağıda olunca rahim ağzını kapatıp çocuğun doğum kanalına inmesini engelliyormus. Bu durumdaki kişilerin normal doğum yapması mümkün değilmiş. Sezaryen ile sorunsuz doğum yapıyorlarmis ama . Videoda anlatılan bu kadardı.