Tugceibo bizimde 6 haftalıkken İlk muayenemizde kesesi yamuk dedi doktor korktu biraz haliyle bizde korktuk sonra izin istedi alttan baktı ultrasonla alttan herşey normal görünüyor dedi 1-2 saniye zararı olmasın diye kalp atışını dinletti şükür kalbi atıyor sorun yok dedi kahverengi akıntım da olmuştu o ara. Sonra Protestan kullandım bende 1 hafta dinlendim şükür sonrasında sorun olmadı kuzum Yanımda uyuyor şu an yeni doğum yaptım 😌 korkma her doktorun dediğine inanma bize neler dediler suyun az bebek ölür diyen bile oldu biz üzüldüğümüzle kaldık doktor değiştirdik allah razı olsun doktorumuz çok iyiydi sorunsuz geçti herşey