ilkbeybiannesi Kızlar 30+5 haftadayım. Yarım saattir regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor ve altımda sıcaklık hissediyorum sanki adet olacakmışım gibi ama sıvı falan gelmiyor. Endişelenmeli miyim yoksa bekleyeyim mi
Sultannbstrk ilkbeybiannesi normal olarak görünüyor yani benim de çok oluyordu yalancı sancılar başladığı için demişti doktor
eezgitturk ilkbeybiannesi bugün kendini normalden fazla yordun mu canım ? Bol bol uzan bişey olacağını sanmıyorum ama devam ederse doktoruna görünürsün. Bazen psikolojikte olabiliyor aklın oyunları 😊
Bahar1508 ilkbeybiannesi göbegin büyüyecek ondan dolayı bu haftadan sonra kilo alımı çoğalıyor karnın gerildiği için agrı cekiyorsun
ilkbeybiannesi eezgitturk yormadım aslında yorgunluk ağrısı gibi değil kasıklarımda adet olacakmış gibi his ve ağrı var
Nrycvn1994_ ilkbeybiannesi Bence doktora gidin ben yaşadım erken doğum riski oldu dokuz gün hastanede yattım doğumunu durdular
ilkbeybiannesi Eminehira benim 1 saattir geçmiyor ve ne tarafa dönersem aynı. Sizin nasıl sancınız sanki her an adet olacakmışım gibi